Friday 20 November 2015

Fotografi? -Part 1-

Aku makin takut sejak akhir-akhir ni..
Ramai yang mula bertanya pada aku, "Ambil pakej fotografi tak?"

Aku bukannya nak promote diri
Orang yang tanya diri aku pasal ni sebenarnya tak jumpa mana-mana fotografer lagi
Kalau dia jumpa fotografer lain, konfim dia tanye fotografer lain tu
Aku ni bukannya fotografer pro, aku ni cuma ada dslr, tu je. Sape2 boleh ada dslr kalau kumpul duit. RM500 dah dapat DSLR secondhand kot.

Berbalik kepada isu..

Aku takut dengan fotografi sekarang..
Aku takut dosa aku berterusan!

Bayangkan aku shoot orang, orang share gambar dan aku turut dapat dosa.
Macam mana kalau aku mati nanti?

Banyak sangat persoalan dan dilema yang aku alami sekarang
Aku tak tahu nak share dan tanya siapa

. . .

No comments:

Post a Comment